۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱

ماجرای ورود پسر شرور به زندگی محمود پاک‌نیت

ماجرای ورود پسر شرور به زندگی محمود پاک‌نیت

بازیگر مجموعه تلویزیونی "خط" این سریال را دارای فضایی معنوی و عرفانی می‌داند و معتقد است: سیاوش در جریان آشنایی با رفیع دچار تغییر و تحول شخصیتی می‌شود، بنابراین "خط" به نوعی دارای فضایی معنوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود پاک‌نیت که این روزها به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی "هفت سنگ" حضور دارد و همچنین در سریال "خط" به کارگردانی عباس رنجبر هم به ایفای نقش پرداخته است، درباره ویژگی‌های نقش خود در این اثر گفت: نقش من در سریال "خط" حاج رفیع فردی است که قبلا خودش راننده شرکت واحد بوده و در خط ویژه کار می‌کرده است. او اکنون بازنشسته شده و پسر شروری وارد زندگی اش می‌شود که نقش آن را کامران تفتی بر عهده دارد.

وی افزود: این فرد می‌خواهد به نوعی وارد سازمان ترابری شهری شده و نیاز به ضمانت یک فرد معتمد دارد. بنابراین طی ماجرایی با حاج رفیع آشنا می‌شود و در جریان آشنایی با او به خودسازی می‌رسد.

این بازیگر با اشاره به اینکه مجموعه "خط" حال و هوایی عرفانی هم دارد، ادامه داد: خط به نوعی دارای فضایی معنوی هست. زیرا سیاوش در جریان آشنایی با رفیع دچار تغییر و تحول شخصیتی می‌شود. او در ابتدا دارای خطاهای بسیاری است و در ادامه و به صورت تدریجی خطاها و معایب او از سوی رفیع برطرف می‌شود.

پاک نیت که اولین تجربه همکاری خود را با عباس رنجبر پشت سر گذاشته، درباره این همکاری گفت: این اولین باری بود که با عباس رنجبر همکاری می‌کردم و تجربه خوبی بود و تعامل مناسبی با گروه و دست اندرکاران تولید سریال داشتیم.

او در پاسخ به اینکه آیا برای بازی در این نقش از لهجه یا گریم خاصی هم استفاده کرده است یا نه، عنوان کرد: نقش رفیع لهجه ندارد و گریم او هم خاص نیست و به سن فردی میانسال نزدیک است.

این بازیگر درباره نقش خود در سریال "هفت سنگ" هم توضیح داد: در این سریال نقش کوتاهی را بازی می‌کنم. اما به نظرم نقش جالبی است که در ارتباط با دو خانوده این قصه قرار دارد. من نقش پدر محسن یکی از شخصیت‌های محوری داستان را بازی می‌کنم که از شیراز به تهران آمده است.
 

کد خبر 2163812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha